Spring til indhold

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom

Join our universe

Enjoy special treats, receive long lasting inspiration and exclusive info about special events and Private Sales

VILKÅR OG BETINGELSER

APOF giver adgang til www.apof.dk netbutikken ("Hjemmesiden") og sælger vores produkter til dig, subjektet, i henhold til betingelserne angivet på denne side.

Læs venligst disse betingelser omhyggeligt, før du bruger hjemmesiden.

Disse vilkår og betingelser ("Vilkår og betingelser") gælder, når du bestiller eller køber varer på hjemmesiden. Vilkår og betingelser kan blive opdateret fra tid til anden (for eksempel for at afspejle ændringer i teknologi, vores forretningsmodel, vores systemkapacitet eller i relevante love og regler), og vi beder dig derfor acceptere vilkårene og betingelserne, hver gang du handler fra os. Enhver henvisning til "dig" eller "din" betyder dig som bruger af hjemmesiden, enhver henvisning til "vi", "os" eller "vores" henviser til APOF.

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du at være bundet af disse vilkår og betingelser. Hvis du ikke accepterer disse vilkår og betingelser, kan du ikke bestille eller købe varer på hjemmesiden.

VIRKSOMHED INFORMATION

Denne hjemmeside www.apof.dk leveres af:

APOF ApS · Charlottenlund Stationsplads 2 · 2920 Charlottenlund · Danmark · CVR -nr 37858978

Hvis du oplever problemer med din ordre på Hjemmesiden eller med den generelle brug af Hjemmesiden, bedes du kontakte os på kundeservice@apof.dk
Hvis du ikke forstår dele af Vilkår og Betingelser, anbefaler vi, at du kontakter os, inden du begynder at handle på Hjemmesiden.

BESTILLING

Hjemmesiden er åben 24 timer i døgnet, men kan være lukket på grund af vedligeholdelsestjenester. Vi vil forsøge at begrænse hyppigheden og varigheden af ​​enhver sådan vedligeholdelsesnedetid.

En ordre afgivet på en helligdag eller i weekenden vil blive behandlet den følgende hverdag. I tilfælde af høje ordremængder kan der forekomme forsinkelser på op til 3 dage.

Du skal være mindst 18 år for at købe varer på Hjemmesiden og besidde et gyldigt betalingskort, der accepteres af os. Hvis du er under 18 år, skal du have et lovligt grundlag for at indgå en kontrakt med os.

Kontrakter kan kun indgås på hjemmesiden. Vi behandler ikke bestillinger foretaget via e-mails, breve eller telefonisk.

Vi forbeholder os blandt andet ret til at annullere købsaftalen i en af ​​følgende situationer uden at være erstatningspligtige eller andre omkostninger:

  • Dine betalingsoplysninger er forkerte eller kan ikke bekræftes
  • Din ordre er afgivet med det formål at begå bedrageri mv. eller i forbindelse med en strafbar handling eller andre ulovlige aktiviteter
  • Der er en utilsigtet fejl på hjemmesiden, såsom en betalingsfejl, lagerfejl mv.
  • Vi har grunde til at tro, at du er under 18 år

PUNKT FOR INDGÅELSE AF KONTRAKT

Inden du afgiver ordren, har du mulighed for at ændre de oplysninger, du har givet, herunder leverings- og faktureringsoplysninger eller betalingsoplysninger. Derudover har du mulighed for at foretage ændringer i din ordre eller fjerne varer fra din indkøbskurv.

Når du klikker på "Fuldfør betaling", og kvitteringen vises på din skærm, er du bundet af købskontrakten, og du vil modtage en e-mail, der bekræfter din ordre.

Kontakt os venligst, hvis du lavede en fejl under afgivelsen af ​​din ordre - vi står klar til at hjælpe dig.

Efter aftalens indgåelse gælder bestemmelserne om fortrydelse, læs mere under "Fortrydelsesret".

KONTRAKTENS SPROG

Denne kontrakt kan kun indgås på engelsk.

MÅLING MOD SVIG

For at beskytte dig og vores andre kunder mod svindel og opretholde et højt sikkerhedsniveau for onlinekøb, kan vi udføre verifikationstjek. Verifikationskontrollen kan omfatte de data, du sender ved bestilling, herunder din adresse og betalingsoplysninger.

BETALING

Vi bruger Clearhouse - Shopify, Apple Pay, Mobile Pay og Pay Pal som betalingsudbydere.

CVV (KREDITKORTVERIFIKATIONSNUMMER)

Betaler du med kreditkort, vil du blive bedt om at indtaste kortets sikkerhedskode. Du finder den trecifrede sikkerhedskode på bagsiden af ​​dit kreditkort, normalt på højre side af kreditkortets bagside. Sikkerhedskoden er nødvendig for, at betalingen kan behandles og for at opretholde et højt sikkerhedsniveau. Der kan også være andre lignende sikkerhedsforanstaltninger.

BETALINGSPROCEDURE

Når dine varer forlader vores lager for at blive leveret, vil din betaling blive debiteret på den valgte betalingsservice.

PRISER OG LEVERING

De anførte priser for varer, leveringsomkostninger og andre omkostninger inkluderer afgifter og moms for ordrer leveret inden for EU. Ordrer leveret uden for EU kan være underlagt moms, importafgifter og/eller afgifter, som opkræves, når din pakke når dit destinationsland. Omkostninger i forbindelse med levering, fragt eller porto kan variere og lægges til hver ordre.

BETALINGSMIDDEL

Priserne på Hjemmesiden er vist i Euro, DKK og i lokale valutaer, hvor det er relevant.

LEVERINGSBETINGELSER

Varer vil blive leveret til den leveringsadresse, der er angivet i ordren eller til din nærmeste Pakkeshop. Vi leverer kun til bolig- og erhvervsadresser - ikke til postbokse. Dine varer bliver leveret mandag til fredag. Leveringstidspunktet afhænger af det land, hvor leveringen finder sted, og den anvendte fragtmand.

Varerne skal underskrives ved modtagelsen. Det behøver ikke nødvendigvis at være underskrevet af dig. Personer på leveringsadressen (f.eks. et familiemedlem, ven, receptionist mv.) kan skrive under på kvitteringen med bindende virkning for dig.

Vær opmærksom på, at risikoen for tab af eller beskadigelse af varerne overgår til dig efter levering. Hvis pakken ser ud til at være beskadiget, skal du nægte at modtage varerne. Hvis du ønsker at klage over manglende overensstemmelse, er du forpligtet til at give os besked. Læs mere under "Ikke-overensstemmende varer og forkerte varer".

nb Hvis du vælger ikke at underskrive din pakke (f.eks. "efterlad et sikkert sted"), overgår risikoen til dig på det tidspunkt, hvor du foretager dette valg.

SEPARAT LEVERING

Hvis din ordre består af flere varer, forbeholder vi os retten til at foretage separate leveringer. Separate leveringer kan være nødvendige, hvis visse varer er forsinket eller udsolgt på ordretidspunktet. Du vil blive informeret, hvis din ordre er genstand for særskilte leveringer, og du kan bede om at vente på en komplet levering. Du vil ikke blive opkrævet yderligere leveringsomkostninger for separate leverancer.

FORTRYDELSESRET

Du har ret til at fortryde denne kontrakt uden at angive nogen grund inden for 14 dage.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dato, hvor du eller en anden tredjepart end fragtføreren og angivet af dig får fysisk besiddelse af varerne eller 14 dage efter, at varerne blev leveret til et afhentningssted, som du har valgt fra transportøren på tidspunktet for bestilling.

I tilfælde af en kontrakt, der vedrører flere varer, der er bestilt i én ordre og leveret separat (dvs. separate leverancer), udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dato, hvor du erhverver eller en anden tredjepart end transportøren og angivet af dig erhverver fysisk besiddelse af den sidste vare eller 14 dage efter den sidste vare blev leveret til et fragtmands afhentningssted valgt af dig på bestillingstidspunktet.

For at udøve fortrydelsesretten skal du informere os (se kontaktoplysninger nedenfor) om din beslutning om at fortryde kontrakten ved en utvetydig erklæring (f.eks. brev sendt med post, fax eller e-mail).

Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din fortrydelsesmeddelelse, inden fortrydelsesfristen er udløbet.

VIRKNINGER AF TILBAGETRÆKNING

Hvis du fortryder denne kontrakt, refunderer vi dig alle betalinger modtaget fra dig, eksklusive leveringsomkostninger, uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dag, hvor vi er informeret om din beslutning om at fortryde denne kontrakt. Vi vil udføre en sådan tilbagebetaling ved hjælp af de samme betalingsmidler, som du brugte til den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har aftalt andet; under alle omstændigheder vil du ikke pådrage dig gebyrer som følge af en sådan tilbagebetaling. Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, eller du har fremlagt dokumentation for at have sendt varerne tilbage, alt efter hvad der er tidligst.

Du skal sende varerne tilbage uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dag, hvor du meddeler os din fortrydelse af denne kontrakt. Fristen er overholdt, hvis du sender varerne tilbage inden fristen på 14 dage er udløbet.

Vi anbefaler, at du gemmer postkvitteringen som bevis på din levering af pakken til posthuset/transportøren.

Du hæfter kun for eventuel forringet værdi af varerne som følge af håndteringen af ​​varerne, udover hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion.

Når du returnerer en vare, skal du udfylde returformularen, der følger med din levering, og sende en mail til kundeservice@apof.dk, så vi ved, at der er noget på vej.

Alle omkostninger forbundet med returnering af varerne betales af dig.

Returnering skal sendes til:

APOF ApS · Charlottenlund Stationsplads 2 · 2920 Charlottenlund · Danmark

IKKE-OVERENSSTEMMENDE VARER OG FORKERTE VARER

Hvis dine varer ikke er i overensstemmelse, eller vi har leveret de forkerte varer, bedes du kontakte os inden for rimelig tid, efter du har opdaget fejlen. Hvis du bemærker manglende overensstemmelse eller forkerte varer på leveringstidspunktet, bør du nægte at modtage varerne.

I tilfælde af afvigende varer eller forkerte varer, bør du returnere varerne og få refunderet købsprisen og alle leveringsomkostninger, når vi har behandlet de returnerede varer.

Ved henvendelse til os vil du blive bedt om at oplyse ordrenummer, eventuelt vare/varenummer, samt beskrive hvad der er galt med varerne mv.

Du er ikke ansvarlig for omkostninger forbundet med returnering af ikke-overensstemmende varer eller forkerte varer. Vi refunderer købsprisen og selvfølgelig leveringsomkostningerne, når vi har modtaget varerne.

OPDATERING AF HJEMMESIDE

Vi gør vores bedste for at opdatere Hjemmesiden og for at sikre, at priser, tilbud, beskrivelser og andre oplysninger vedrørende varerne er korrekte. Trykfejl og fejl i priser, tilbud, beskrivelser og andre oplysninger vedrørende varerne kan forekomme, og nogle gange opdager vi, at priserne på varer er forkerte.

FORCE MAJEURE

Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser eller manglende opfyldelse af vores forpligtelser i forhold til Vilkårene, hvis forsinkelsen eller manglende overholdelse skyldes begivenheder uden for vores kontrol.

KONTRAKTENS FULDSTÆNDIGHED

Disse vilkår og betingelser udgør de fuldstændige vilkår for kontrakten mellem os.

UGYLDIGHED

Hvis en eller flere af bestemmelserne i vilkårene og betingelserne erklæres helt eller delvist ugyldige, gælder de resterende bestemmelser stadig.

OPGAVE

Vi er berettiget til at overdrage vores rettigheder og forpligtelser i henhold til kontrakten med dig til tredjemand. Standarden på den service, du modtager, bliver ikke forringet af opgaven. Vi giver dig besked om en sådan mulig overdragelse. Ved at acceptere disse betingelser giver du samtykke til enhver sådan fremtidig overdragelse. Samtidig accepterer du, at fra det tidspunkt, hvor vi har givet dig meddelelse om overdragelsen, kan dine rettigheder kun gøres gældende mod den pågældende tredjemand.

FORTROLIGHEDSPOLITIK

Vi behandler dine personlige data fortroligt. Læs venligst vores privatlivspolitik, der forklarer, hvordan vi bruger de personlige data, som du giver i forbindelse med bestillingsproceduren, og din brug af hjemmesiden generelt.

RET TIL AT KLAGE

Hvis du ønsker at klage over varer købt hos os, bedes du kontakte os. Du kan kontakte os på mail eller almindelig post. Du kan finde vores kontaktoplysninger under "Virksomhedsoplysninger" ovenfor.

Du kan også indgive en klage over varer købt hos os til Dansk Tvisteløsningsinstitut, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, Danmark. Det er også muligt at indgive en klage online via www.forbrug.dk .

Du kan også bruge Europa-Kommissionens online klageregister, når du indgiver din klage. Dette er især relevant, hvis du er forbruger, der bor i et andet EU-land. Du kan indsende klagen ved at bruge følgende link: https://ec.europa.eu/odr . Ved indgivelse af klagen skal du oplyse vores e-mailadresse kundeservice@apof.dk

Hvis vi ikke kan nå til enighed gennem Tvistighedsinstituttet, skal du indgive en klage til Forbrugerklagenævnet.

VALG AF LOV OG JURISDIKTION

Alle kontrakter indgået mellem os ved hjælp af disse vilkår og betingelser er underlagt dansk lov. Enhver tvist, der måtte opstå i forbindelse med vores kontrakt, herunder dens eksistens eller gyldighed, skal indbringes for en kompetent domstol i Danmark. Som forbruger kan du anlægge sag mod os ved domstolene på det sted, hvor du har bopæl.

OPHAVSRET OG JURIDISK ERKLÆRING

www.apof.dk er det registrerede domænenavn for APOF

Alt indhold og kompilering af sådant indhold inkluderet på Hjemmesiden, såsom tekst, grafik, logoer, knapikoner, billeder og software er APOFs eller dets indholdsleverandørers ejendom og er beskyttet af danske, europæiske og internationale love om ophavsret og databaserettigheder.

Al software, der bruges på denne hjemmeside, tilhører APOF eller vores softwareleverandører og er beskyttet af britiske, europæiske og internationale love om ophavsret.

Du må ikke udtrække og/eller genbruge dele af indholdet i netbutikken uden APOFs udtrykkelige skriftlige samtykke. Især må du ikke bruge data mining, robotter eller lignende dataindsamlings- og udtræksværktøjer til at udtrække (enten en gang eller mange gange) til genbrug af væsentlige dele af denne online butik. Du må heller ikke oprette og/eller offentliggøre din egen database, der indeholder væsentlige (f.eks. vores priser og produktlister) dele af denne onlinebutik.

RETURNERINGER

APOF tager gerne imod returvarer. Du skal returnere varen/varerne senest 14 dage efter modtagelsen af ​​din pakke.

Venligst returner dine produkter til:

APOF ApS

Charlottenlund Stationsplads 2

DK-2920 Charlottenlund 

Returnerede produkter skal være i deres originale stand, med alle originale tags og emballage intakt. Vi kan kun acceptere returvarer, der er ubeskadigede, og som ikke er blevet brugt, slidt, vasket eller ændret på nogen måde. Hvis varerne ikke modtages i samme stand, som du modtog dem, kan der foretages et fradrag i din tilbagebetaling svarende til faldet i varernes værdi.

Vi bekræfter, at vi har modtaget og behandlet returneringerne via e-mail inden for 14 hverdage.

Vi anbefaler at returnere pakken med et sporbart track and trace-nummer. Du er ansvarlig for returneringsudgifterne. For din beskyttelse anbefaler vi, at du forsikrer din pakke mod tab og anmoder om en leveringsbekræftelse. Gem venligst din forsendelseskvittering, indtil du modtager din refusion.

 

Bemærk venligst, at vi ikke accepterer forsendelse af returvarer til pakkeshop. Det skal sendes til ovenstående adresse.

 

Refusionen vil blive tilbagebetalt til det kreditkort, der blev brugt til at betale for ordren.

Udveksle:

Hvis du ønsker at bytte til en anden stil, størrelse eller farve, bedes du returnere den originale ordre som beskrevet ovenfor og afgive en ny ordre. Tilbagebetaling vil ske via den oprindelige betalingsmetode.

 

Returforsendelsesomkostninger:

Returforsendelsesomkostningerne skal betales af dig, og er ikke dækket af APOF ApS.

For alle lande uden for EU kan lokale afgifter såsom told og/eller moms være gældende. Disse gebyrer er for din egen regning, og vi anbefaler, at du kontakter dit lokale toldkontor for at få flere oplysninger. APOF er ikke ansvarlig for betaling af told eller toldafgifter, og i tilfælde af at APOF modtager en returpakke, som ikke er blevet behandlet korrekt – vil gebyrerne blive trukket fra din varerefusion. 

Beskadigede eller defekte genstande

Vi ønsker, at alle vores kunder modtager produkter af høj kvalitet. Hvis der er noget galt med det produkt, du har modtaget, eller hvis din levering ikke er identisk med din ordre (forkert produkt, eller hvis et produkt mangler), så kontakt os venligst på: kundeservice@apof.dk

Hvis du sender os en e-mail, bedes du inkludere så mange detaljer som muligt inklusive dit ordrenummer samt nogle billeder, hvis der er noget galt med et af produkterne.

Du er berettiget til at give meddelelse om mangler inden for en periode på 24 måneder. Hvis der er noget galt med produktet, skal din reklamation sendes til os hurtigst muligt fra det tidspunkt, du opdager problemet.

Du kan enten få tilsendt et nyt produkt, en rabat eller returnere produktet for at få pengene tilbage. Dette afgøres fra sag til sag. Derfor gælder købelovens bestemmelser om mangler. 

Hvis dit krav er gyldigt, dækker vi naturligvis dine forsendelsesomkostninger for at returnere varen til os. Giv os venligst dokumentation for dine udgifter.
Varerne er dit ansvar, indtil de når vores lager. Sørg for, at du pakker returneringen sikkert for at forhindre (enhver yderligere) skade på produkterne eller kasserne. Og gem venligst kvitteringer og sporingskoder som bevis for at sende varerne tilbage.

​Forsendelse til EU / IKKE – EU

Ordrer sendes fra vores APOF STUDIO med GLS, UPS eller DHL. Varer vil blive afsendt hurtigst muligt, efter at vi har modtaget en bekræftet betaling.

Forvent venligst 2 til 5 hverdage til at modtage din pakke. Bemærk at vi ikke leverer til en postboks. Selvom vi gør alt, hvad der står i vores magt for at sikre, at din ordre afsendes og leveres til tiden, er APOF ApS ikke ansvarlig for forsinket levering eller tab af ordrer på grund af omstændigheder uden for vores kontrol. Alle ordrer er afhængige af tilgængelighed.

Vi tilbyder gratis fragt indenfor Danmark ved ordrer på 1000 DKK og derover. Hvis du har yderligere forespørgsler vedrørende forsendelsen af ​​din ordre, så e-mail os på kundeservice@apof.dk

Forsendelsesomkostninger

For forsendelsesomkostninger, se venligst APOF ApS forsendelsesgebyrtabellen, der vises, når du afgiver en ordre, og angiv din adresse.

Forsikring af levering

APOF ApS forsikrer hvert køb i den tid, det er i transit, indtil det bliver leveret til din angivne leveringsadresse. Vi kræver en underskrift for alle leverede varer, hvorefter ansvaret for dine købte varer overgår til dig.

Betaling

Vi modtager kortbetalinger med Dankort, Visa/Dankort, Visa, Visa Electron, JCB, Maestro, Eurocard, MasterCard og American Express. Det fulde beløb vil blive opkrævet på datoen for forsendelsen (dvs. når pakken afsendes).

Priser

Hvis dit land er en del af Den Europæiske Union (EU), er priserne inklusive moms. Forsendelsesomkostninger vil blive tilføjet til din ordre.

Incoterms Ikke-EU-lande

Ordrer til lande uden for EU kan være underlagt moms, importafgifter og/eller afgifter, som opkræves, når din pakke når dit land. APOF ApS sender din pakke i henhold til Incoterm Delivered Duty Unpaid (DDU), hvilket betyder, at vi ikke opkræver moms, told og/eller afgifter på ordrer til lande uden for EU, og vi kan ikke forudsige, hvad dine gebyrer kan være. Hvis du pådrager dig sådanne ekstra gebyrer, skal de betales af dig, for at din pakke kan fortoldes. Kontakt venligst dit lokale toldkontor for yderligere information.

Afgifter og skatter

Bemærk venligst, at alle internationale leverancer kan være underlagt yderligere skatter og afgifter, og du vil være ansvarlig for disse omkostninger.

For lande uden for EU kan lokale afgifter såsom told og/eller moms pålægges. Disse gebyrer er for din egen regning, og vi anbefaler, at du kontakter dit lokale toldkontor for at få flere oplysninger. APOF er ikke ansvarlig for betaling af told eller toldafgifter, og i tilfælde af at APOF modtager en returpakke, som ikke er blevet behandlet korrekt – vil gebyrerne blive trukket fra din varerefusion.

Bemærk venligst, at told og salgsafgifter ikke refunderes gennem APOF ApS.

Told og skatter - Norge                                

APOF ApS er VOEC registreret. Ordrer med en værdi, der ikke overstiger NOK 3000 (ekskl. forsendelse) vil ikke blive opkrævet yderligere moms ved indrejse i Norge.

Hvis værdien overstiger NOK 3000,- skal kunden betale eventuel ekstra moms på forsendelsen ved indrejse i Norge.

Indsamling af ordrer

Alle ordrer sendes med en fragtmand. Ordrer kan spores via speditørens hjemmeside. Når pakken er afsendt, modtager du en e-mail med et sporingsnummer.

På grund af kurerrestriktioner og risikoen for svindel med kreditkort kan vi ikke levere til postbokse.

Uafhentede varer

Forsendelsesomkostninger refunderes ikke for uafhentede eller afviste varer. Hvis du beslutter dig for at afvise din forsendelse, er du ansvarlig for de oprindelige forsendelsesomkostninger, eventuelle afgifter, skatter og/eller toldafgifter, der påløber (på både original- og returforsendelsen), samt omkostningerne ved at returnere pakken. Dette beløb vil blive trukket fra din varerefusion.

Ansvarsfraskrivelse

Vi garanterer ikke, at alle de varer, der er tilgængelige på APOF ApS webshop, er på lager på tidspunktet for din bestilling.

APOF ApS kan ikke garantere, at indholdet på siden til enhver tid er fri for unøjagtigheder eller typografiske fejl. Vi kan heller ikke garantere, at alle oplysninger er opdaterede. APOF ApS kan til enhver tid ændre indholdet på siden.

Selvom APOF ApS bestræber sig på altid at vise de korrekte tekster, billeder og priser på siden og webshoppen, kan der opstå fejl. Hvis du er blevet opkrævet et forkert beløb, når du handler fra webshoppen, giver vi dig mulighed for at afgive en ny ordre med den korrekte pris eller annullere din ordre. Hvis vi ikke kan komme i kontakt med dig, vil din ordre automatisk blive annulleret.

En del af de tjenester, der formidles via webstedet, udføres og beskæftiger sig med af eksterne organisationer. I situationer, hvor APOF ApS fungerer som agent for sådanne tjenester, kan vi ikke holdes ansvarlige for eventuelle fejl som følge af deres aktiviteter.

APOF ApS kan ikke holdes ansvarlig for eventuelle skader forårsaget af brugen af ​​siden eller for den sags skyld ikke at kunne bruge siden. APOF ApS kan ikke garantere en problemfri uafbrudt og sikker adgang til siden.

Vi kan ikke garantere, at farverne på hjemmesiden fuldt ud svarer til varernes faktiske farver. Dette afhænger delvist af farveindstillingerne på din computer og skærm.

Materialet, der vises på denne hjemmeside, leveres uden nogen garantier, betingelser eller garantier for dets nøjagtighed. Medmindre det udtrykkeligt er angivet det modsatte i det tilladte omfang af loven, udelukker APOF ApS og dets leverandører og indholdsleverandører hermed udtrykkeligt alle betingelser, garantier og andre vilkår, som ellers måtte være underforstået af lov, almindelig lovgivning eller rettigheder og skal ikke være ansvarlig for enhver form for skader, herunder, men uden begrænsning til, direkte, indirekte, særlige, følgeskader, straffeskader eller tilfældige skader eller skader for tab af brug, fortjeneste, data eller andre immaterielle genstande, skade på goodwill eller omdømme eller omkostningerne ved indkøb af erstatningsvarer og -tjenester, der opstår som følge af eller relateret til brugen, manglende evne til at bruge, ydeevne eller fejl på dette websted eller de linkede websteder og ethvert materiale, der er postet derpå, uanset om sådanne skader var forudsigelige eller opstår i kontrakt, erstatningsansvar, retfærdighed , restitution, ved lov, ved almindelig lov eller på anden måde. Dette påvirker ikke APOF ApS's ansvar for dødsfald eller personskade, der opstår som følge af dets uagtsomhed, ej heller for svigagtig vildledning, vildledning vedrørende et grundlæggende forhold eller ethvert andet ansvar, som ikke kan udelukkes eller begrænses i henhold til gældende lovgivning.

Ophavsret

Ophavsretten til dokumenterne på denne side (herunder logoer, grafik, tekst, fotos, ikoner, billeder, data, software og designs) ejes af APOF ApS.

For pressehenvendelser, kontakt os venligst på kundeservice@apof.dk

Sikkerhed

APOF ApS bruger Secure Socket Layers (SSL), branchestandarden til at overføre information til at behandle dine ordrer.

Af sikkerhedsmæssige årsager gemmer vi ingen betalingsoplysninger i vores database.

Force Majeure

I tilfælde af Force Majeur udskydes APOF ApS forpligtelser. Kontrakten mellem dig og APOF ApS kan i sådanne tilfælde helt eller delvist opsiges af dig selv eller af APOF ApS. En Force Majeur er i tilfælde af krig, borgerkrig, revolution, optøjer, statslige foranstaltninger, strejke, lockout, blokering, svigt af elektricitet, telefon eller internet, naturkatastrofer eller lignende begivenheder.

APOF ApS vil under sådanne omstændigheder gøre alt, hvad vi kan for at løse sagen for vores kunder hurtigst og fuldstændigt som muligt.

Lovvalg

Disse brugsbetingelser fortolkes i overensstemmelse med dansk lovgivning, og du accepterer, at de danske domstole har eksklusiv jurisdiktion for enhver tvist under denne aftale.

Lovene i dit land kan være anderledes end lovene i Danmark, og der kan være yderligere lovkrav for, at du skal bruge denne hjemmeside. Du skal overholde alle gældende lokale og internationale love og regler vedrørende din brug af vores hjemmeside. APOF ApS forbeholder sig retten til at søge alle retsmidler, der er tilgængelige ved lov og retfærdighed for overtrædelser af disse vilkår og betingelser, herunder retten til at blokere adgangen til siden. Overtrædelse af webstedet kan være genstand for retsforfølgelse.

Klager

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål til de produkter, du ønsker at klage til vores kundeservice.
Vi svarer hurtigst muligt.

Kontakt:

Mail: kundeservice@apof.dk Telefon +45 60572296