Spring til indhold

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom

Fragt

FORSENDELSE TIL EU/UDENFOR EU

Alle ordrer indenfor Danmark sendes fra APOF STUDIO med GLS. Ordrer til EU eller uden for EU sendes med UPS eller DHL. APOF STUDIO prøver at efterstræbe at afsendelsen af din ordre vil blive sendt afsted hurtigst muligt, efter at vi har modtaget en bekræftet betaling. Standard levering tid er mellem 2 til 5 hverdage for at modtage din pakke. Bemærk at vi ikke leverer til en postboks. Selvom vi gør alt, hvad der står i vores magt for at sikre, at din ordre afsendes og leveres til tiden, er APOF ApS ikke ansvarlig for forsinket levering eller tab af ordrer på grund af omstændigheder uden om vores kontrol. Vi tilbyder gratis fragt i Danmark på ordre over 500 DKK. Hvis du har yderligere spørgsmål vedrørende forsendelsen af ​​din ordre, så send os en e-mail på customerservice@apof.dk.

 TOLD OG SKATTER

Bemærk venligst, at alle internationale leverancer kan være underlagt yderligere skatter og afgifter, og du vil stå til ansvar for disse omkostninger. For lande uden for EU vil lokale afgifter såsom told og/eller moms tillægges. Disse gebyrer er for egen regning, og vi anbefaler, at du kontakter dit lokale toldkontor for at få flere oplysninger. APOF er ikke ansvarlig for betaling af told eller toldafgifter, og i tilfælde af at APOF modtager en returpakke, som ikke er blevet behandletkorrekt – vil gebyrerne blive trukket fra din refundering. Bemærk venligst, at toldog afgifter ikke refunderes gennem APOF ApS. 

TOLD OG SKATTER - NORGE

APOF ApS er VOEC registreret. Ordrer med en værdi, der ikke overstiger NOK 3000 (eksklusive forsendelse) vil ikke blive opkrævet yderligere moms ved indrejse i Norge.Hvis værdien overstiger NOK 3000,- skal kunden betale eventuel ekstra moms på forsendelsen ved indrejse i Norge.

 SPORING AF DIN PAKKE

Du vil modtage et link via e-mail til sporing af din pakke når din ordre er afsendt - her dirigereres du til transportørens portal. Bemærk venligst, at toldog salgsafgifter ikke refunderes gennem APOF.

MISTEDE PAKKER

I tilfælde af, at dine varer ikke er ankommet senest 14 dage efter forsendelsesbekræftelse pr. Mail, skal du gøre os opmærksom herpå, ved at kontakte os på kundeservice@apof.dk - så vil vi undersøge sagen. APOF ApS er ikke ansvarlige for mistede og/eller ikke-leverede pakker efter denne 14-dages-periode