APOF giver adgang til www.apof.dk internetshoppen ("Hjemmesiden") og sælger vores produkter til dig, subjektet, i henhold til betingelserne angivet på denne side. 

Læs venligst disse betingelser omhyggeligt, før du benytter dig af hjemmesiden. Disse vilkår og betingelser("Vilkår og betingelser") gælder, når du bestiller eller køber varer på hjemmesiden. Vilkår og betingelser kan blive opdateret med tiden (for eksempel for at afspejle ændringer i teknologi, vores forretningsmodel, vores system kapacitet eller i relevante love og regler), og vi beder dig derfor acceptere vilkårene og betingelserne, hver gang du handler hos os. Enhver henvisning til "dig" eller "din" betyder dig som bruger af hjemmesiden, enhver henvisning til "vi", "os" eller"vores" henviser til APOF. 

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du at være bundet af disse vilkår og betingelser. Hvis du ikke accepterer disse vilkår og betingelser, kan du ikke bestille eller købe varer på hjemmesiden.

VIRKSOMHED INFORMATION

Denne hjemmeside www.apof.dk er stillet til rådighed af: 

APOF ApS · Charlottenlund Stationsplads 2 · 2920 Charlottenlund · Danmark · CVR -nr. 37858978 

Oplever du problemer med din ordre på Hjemmesiden eller med den generelle brug af Hjemmesiden, bedes du kontakte os på customerservice@apof.dk 

Hvis du har spørgsmål til vores Vilkår og Betingelser, anbefaler vi, at du kontakter os, inden du begynder at handle på Hjemmesiden.

 BESTILLING

Hjemmesiden er åben 24 timer i døgnet, men kan være lukket på grund af vedligeholdelses tjenester. Vi vil forsøge at begrænse hyppigheden og varigheden af ​​enhver sådan vedligeholdelse.

 En ordre afgivet på en helligdag eller i weekenden vil blive behandlet den efterfølgende hverdag. I tilfælde af høje ordremængder kan der forekomme forsinkelser på op til 3 dage. 

Du skal være mindst 18 år for at købe varer på Hjemmesiden og besidde et gyldigt betalingskort, der accepteres af os. Er du under 18 år, skal du have et lovligt grundlag for at indgå en aftale med os. 

Aftaler kan kun indgås på hjemmesiden. Vi behandler ikke bestillinger foretaget via e-mails, breve eller telefonisk. 

Vi forbeholder os blandt andet ret til at annullere købet i en af ​​følgende situationer, uden at være erstatningspligtige eller holdes til ansvar for andre omkostninger: 

• Dine betalingsoplysninger er forkerte eller ikke kan bekræftes

• Din ordre er afgivet med det formål at begå bedrageri mv. eller afgivet i forbindelse med en strafbar handling eller andre ulovlige aktiviteter

• Der er en utilsigtet fejl på Hjemmesiden, såsom en betalingsfejl mv.

• Vi har grund til at tro, at du er under 18 år 

PUNKT FOR INDGÅELSE AF KONTRAKT

Inden du afgiver ordren, har du mulighed for at ændre de oplysninger, du har givet, herunder leverings- og faktureringsoplysninger eller betalingsoplysninger. Derudover har du mulighed for at foretage ændringer i din ordre eller fjerne varer fra din indkøbskurv. 

Når du klikker på "Fuldfør betaling", og kvitteringen vises på din skærm, er du bundet af købskontrakten, og du vil modtage en e-mail, der bekræfter din ordre. 

Kontakt os venligst, hvis du lavede en fejl under din ordre - vi står klar til at hjælpe dig. 

Efter aftalens indgåelse gælder bestemmelserne om fortrydelse, læs mere under "Fortrydelsesret".

 KONTRAKTENS SPROG

Denne kontrakt kan kun indgås på engelsk.

 MÅLING MOD SVIGT

For at beskytte dig og vores kunder mod svindel og opretholde et højt sikkerhedsniveau for online køb, kan vi udføre verifikationstjek. Verifikationskontrollen kan omfatte de data, du sender ved bestilling, herunder din adresse og betalingsoplysninger. 

BETALING

Vi bruger Clearhouse - Shopify, Apple Pay, Mobile Pay og Pay Pal som betalingsudbydere. 

CVV(KREDITKORT VERIFIKATIONSNUMMER)

Betaler du med kreditkort, bliver du bedt om at indtaste kortets sikkerhedskode. Du finder den trecifrede sikkerhedskode på bagsiden af ​​dit kreditkort, normalt på højre side af kreditkortets bagside. Sikkerhedskoden er nødvendig for at betalingen kan behandles og for at opretholde et højt sikkerhedsniveau. Der kan også være andre lignende sikkerhedsforanstaltninger.

 BETALINGSPROCEDURE

Når dine varer forlader voreslager for at blive sendt, vil din betaling blive debiteret på den valgte betalingsservice. 

PRISER OG LEVERING

De anførte priser for varer, leveringsomkostninger og andre omkostninger inkluderer afgifter og moms for ordrer leveret inden for EU. Ordrer leveret uden for EU kan være underlagt moms, importafgifter og/eller afgifter, som opkræves, når din pakke når dit destinationsland. Omkostninger i forbindelse med levering, fragt eller porto kan variere og lægges til hver ordre. 

VALUTA

Priserne på Hjemmesiden er vist i Euro og DKK. 

LEVERING

Vi leverer primært med transportørerne, GLS, UPS og DHL.

 LEVERINGSBETINGELSER

Varer vil blive leveret til den leveringsadresse, der er angivet i din ordre eller til din nærmeste Pakkeshop. Vi leverer kun til bolig- og erhvervsadresser - ikke til postbokse. Dine varer bliver leveret mandag til fredag. Leveringstidspunktet afhænger af det land, hvor leveringen finder sted, og den anvendte fragtmand.

 Varerne skal underskrives ved modtagelsen. Det behøver ikke nødvendigvis at være underskrevet af dig. Personer på leveringsadressen (f.eks. et familiemedlem, en ven, receptionist osv.) kan skrive under på kvitteringen med bindende virkning for dig.

 Vær opmærksom på, at risikoen fortab af eller beskadigelse af varerne overgår til dig efter levering. Hvis pakken ser ud til at være beskadiget, bør du nægte at modtage varerne. Hvis du ønsker at klage over manglende overensstemmelse, er du forpligtet til at give os besked. Læs venligst mere under "Ikke-overensstemmende varer og forkerte varer".

Bemærk: Hvis du vælger ikke at skrive under på din pakke (f.eks. "efterlad et sikkert sted"),overgår risikoen til dig på det tidspunkt, hvor du foretager dette valg.

 SEPARAT LEVERING

Hvis din ordre består af flere varer, forbeholder vi os retten til at foretage separate leveringer. Separate leveringer kan være nødvendige, hvis visse varer er forsinket eller udsolgt på ordretidspunktet. Du vil blive informeret, hvis din ordre vil blive leveret i separate leveringer, og du kan bede om at vente på en komplet levering. Du vil ikke blive opkrævet yderligere leveringsomkostninger for separate leverancer.

 FORTRYDELSESRET

Du har ret til at fortryde denne kontrakt uden at angive nogen grund inden for 14 dage.

 Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dato, hvor du eller en anden tredjepart end fragtføreren og angivet af dig får fysisk besiddelse af varerne eller 14 dage efter, at varerne blev leveret til et afhentningssted valgt af dig på bestillingstidspunktet. 

I tilfælde af en kontrakt, der vedrører flere varer, der er bestilt i én ordre og leveret separat (dvs.separate leverancer), udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dato, hvor du erhverver eller en anden tredjepart end transportøren og angivet af dig erhverver fysisk besiddelse af den sidste vare eller 14 dage efter den sidste vare blev leveret til et afhentningssted valgt af dig på bestillingstidspunktet. 

For at udføre fortrydelsesretten skal du informere os (se kontaktoplysninger nedenfor) om din beslutning om at fortryde kontrakten ved en utvetydig erklæring (f.eks. brev sendt med post, fax eller e-mail). Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din fortrydelses meddelelse, inden fortrydelsesfristen er udløbet. 

 VIRKNINGER AF FORTRYDELSE

Hvis du fortryder denne kontrakt, refunderer vi dig alle betalinger modtaget fra dig, eksklusive leveringsomkostninger, uden unødig forsinkelse og under alle omstændighedersenest 14 dage fra den dag, hvor vi er informeret om din beslutning om at fortryde denne kontrakt. Vi vil udføre en sådan tilbagebetaling ved hjælp af de samme betalingsmidler, som du brugte til den første transaktion, medmindre du udtrykkeligt har aftalt andet; under alle omstændigheder vil du ikke pådrage dig gebyrer som følge af en sådan tilbagebetaling. Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget din ordre retur, eller du har fremlagt dokumentation for at have sendt varerne tilbage, alt efter hvad der er først.

 Du skal sende varerne tilbage uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dag, hvor du meddeler os din fortrydelse af kontrakt. Fristen er overholdt, hvis du sender varerne tilbage inden fristen på 14 dage er udløbet.

 Vi anbefaler, at du gemmer postkvitteringen som bevis på din levering af pakken til posthuset/transportøren.

 Du hæfter kun for en eventuel nedsatværdi af varerne som følge af håndteringen af ​​varerne, udover hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion.

 Når du returnerer en vare, skal du udfylde returformularen, der følger med din levering, og sende en mail tilkundeservice@apof.dk, så vi ved, at der er noget på vej.

 Alle omkostninger forbundet med returnering af varerne betales af dig. 

Returnering skal sendes til:

APOF ApS · Charlottenlund Stationsplads 2 · 2920 Charlottenlund · Danmark

 IKKE-OVERENSSTEMMENDE VARER OG FORKERTE VARER

Hvis dine varer ikke er i overensstemmelse, eller vi har leveret de forkerte varer, bedes du kontakte os hurtigst muligt, og oplyse at du har opdaget fejlen. Hvis du bemærker manglende overensstemmelse eller forkerte varer på leveringstidspunktet, bør du nægte at modtage varerne. 

I tilfælde af afvigende varer eller forkerte varer, bør du returnere varerne og få refunderet købesummen og alle leveringsomkostninger, når vi har behandlet de returnerede varer. 

Ved henvendelse til os vil du blive bedt om at oplyse ordrenummer, eventuelt vare-/varenummer, samt beskrive hvad der er galt med varerne mv. 

Du er ikke ansvarlig for omkostninger forbundet med returnering af ikke-overensstemmende varer ellerforkerte varer. Vi refunderer købsprisen og selvfølgelig leveringsomkostningerne, når vi har modtaget varerne.

 OPDATERING AF HJEMMESIDE

Vi gør vores bedste for at opdatere hjemmesiden og for at sikre, at priser, tilbud, beskrivelser og andre oplysninger vedrørende varerne er korrekte. Trykfejl og fejl i priser, tilbud, beskrivelser og andre oplysninger vedrørende varerne kan forekomme, og det kan foregå at vi opdager, at priserne på varer er forkerte. 

FORCE MAJEURE

Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser eller manglende opfyldelse af vores forpligtelser i forhold til vilkårene, hvis forsinkelsen eller den manglende overholdelse skyldes begivenheder uden for vores kontrol. 

KONTRAKTENS FULDSTÆNDIGHED 

Disse vilkår og betingelser udgøre fuldstændige vilkår for kontrakten mellem os. 

UGYLDIGHED

Hvis en eller flere af bestemmelserne i vilkårene og betingelserne erklæres helt eller delvistugyldige, gælder de resterende bestemmelser stadig.

 OPGAVE

Vi er berettiget til at overdrage vores rettigheder og forpligtelser i henhold til kontrakten med dig til en tredjepart. Standarden på den service, du modtager, bliver ikke forringet af opgaven. Vi giver dig besked om en sådan mulig overdragelse. Ved at acceptere disse betingelser giver du samtykke til enhver sådan fremtidig overdragelse. Samtidig accepterer du, at fra det tidspunkt, hvor vi har givet dig meddelelse om overdragelsen, kan dine rettigheder kun gøres gældende mod den pågældende tredjepart.

 FORTROLIGHEDSPOLITIK

Vi behandler dine personlige data fortroligt. Læs venligst vores privatlivspolitik, der beskriver, hvordan vi anvender de personlige data, som du giver i forbindelse med bestillingsproceduren, og din brug af hjemmesiden generelt. 

RET TIL AT KLAGE

Hvis du ønsker at klage overvarer købt hos os, bedes du venligst kontakte os. Du kan kontakte os på mail. Du kan finde vores kontaktoplysninger under "Virksomhedsoplysninger" ovenfor.

 Du kan også indgive en klage overvarer købt hos os til Dansk Tvisteløsningsinstitut, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, Danmark. Det er også muligt at indgive en klage online via www.forbrug.dk. 

Du kan også bruge Europa-Kommissionens online klageregister, når du indgiver din klage. Dette er især relevant, hvis du er en kunde, der bor i et andet EU-land. Du kan indsende klagen ved at bruge følgende link: https://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af klagen skal du oplyse vores e-mailadresse customerservic@apof.dk 

Hvis vi ikke kan nå til enighed gennem Tvistigheds instituttet, skal du indgive en klage til Forbrugerklagenævnet.

VALG AF LOV OG JURISDIKTION

Alle kontrakter indgået mellem os ved hjælp af disse vilkår og betingelser er underlagt dansk lov. Enhver strid, der måtte opstå i forbindelse med vores kontrakt, herunder dens eksistens eller gyldighed, skal indbringes for en kompetent domstol i Danmark. Som forbruger kan du anlægge sag mod os ved domstolene på det sted, hvor du har bopæl. 

KOPIRETTIGHEDER OG JURIDISK ERKLÆRING

www.apof.dk er det registrerede domænenavn for APOF

 Alt indhold og kompilering af sådant indhold inkluderet på hjemmesiden, såsom tekst, grafik, logoer, ikoner, billeder og software er APOFs eller dets indholdsleverandørers ejendom og er beskyttet af danske, europæiske og internationale love om ophavsret og databaserettigheder. 

Al software, der bruges på denne hjemmeside, tilhører APOF eller vores softwareleverandører og er beskyttet af britiske, europæiske og internationale love om ophavsret.

 Du må ikke udtrække og/eller genbruge dele af indholdet i hjemmesiden uden APOFs udtrykkelige skriftligesamtykke. Du må ikke benytte nogen data mining, robotter eller lignende dataindsamlings- og ekstraktionsværktøjer til at udtrække (enten en gang eller mange gange) til genbrug af væsentlige dele af denne online butik. Du må heller ikke oprette og/eller udgive din egen database, der indeholder væsentlige (f.eks.vores priser og produktlister) dele af denne onlinebutik.

 RETUNERING OG OMBYTNING

Hos APOF tager vi gerne imod returnering. Du skal returnere dit køb inden for 14 dage efter modtagelse af varen i henhold til dansk lovgivning. Vi tilbyder ikke bytte. Hvis du har behov for en anden størrelse eller farve, bedes du afgive en ny ordre. 

Når du returnerer dit køb, skal produktet/produkterne være i samme stand, som da du modtog det. Vi accepterer ikke varer, der er blevet slidt, vasket eller taget i brug. Din ordre skal returneres i original eller anden type ydre emballage for at undgå skader. Såfremt varen er blevet håndteret på en måde, der går ud over de nødvendige foranstaltninger til at fastslå varens funktionalitet og egenskaber, nedsættes købsbeløbet delvist efter dansk ret. Omkostningerne ved returnering er forkundens egen regning. 

Ved returnering skriv venligst en mail til customerservice@apof.dk, så vi ved, at der er en pakke på vej.Ved returnering af din pakkebedes du vedlægge den vedhæftede faktura og en udfyldt returformular. Gem venligst din portokvittering som bevis på, at pakken er sendt. Vi anbefaler at returnere pakken med et sporbar track and trace nummer og aldrig til en pakkeshop eller et afhentningssted. Returneringer leveret til en pakkeshop vil ikke blive afhentet, og de vil blive returneret til kunden. Bemærk venligst at pakken skal sendes til den oplyste adresse med omdeling. 

Du modtager din refundering indenfor 14 dage efter, at vi har modtaget din returnering. Refunderingen vil blive tilbagebetalt til det kreditkort, der blev brugt til at betale for ordren. Refunderingen vil dog ikke blive betalt, før vi har modtaget varerne på vores lager, eller vi har modtaget dokumentation for, at varerne er afsendt. 

Hvis varerne ikke modtages i deres originale emballage og i samme stand som du modtog den, kan der foretages et fradrag i din refundering svarende til faldet i varernes værdi. 

VORES RETURADRESSE ER: APOF ApS · Charlottenlund Stationsplads 2 · DK 2920 Charlottenlund · Danmark.

Efter at du har modtaget din ordre, kan du nøje undersøge og prøve varerne i løbet af 14 dage, men kun på en måde, som du ville gøre, hvis du prøvede dem i vores butik. Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens kvaliteter – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Forsendelsesomkostningerne ved returnering af en ordre er dit ansvar og betales af dig – APOF står ikke til ansvar for din returnering. Varerne er dit ansvar, indtil de når vores lager. Sørg for at pakke returneringen sikkert for at undgå skader på produkterne eller kasserne. Sørg for, at produktets originale emballage er intakt. Gem venligst kvitteringer og sporingsnumre som bevis på at varerne er sendt tilbage.

 RETURFORSENDELSES OMKOSTNINGER:

Returforsendelses omkostningerne skal betales af dig, og er ikke dækket af APOF ApS. For alle lande uden for EU kan lokale afgifter såsom told og/eller moms være gældende. Disse gebyrer står for egen regning, og vi anbefaler, at du kontakter dit lokale toldkontor for at få flere oplysninger. APOF er ikke ansvarlig for betaling af told ellertoldafgifter, og i tilfælde af at APOF modtager en returpakke, som ikke er blevet behandlet korrekt – vil gebyrerne blive trukket fra din varerefusion.

 BESKADIGEDE ELLER DEFEKTE GENSTANDE: 

Vi ønsker, at alle vores kunder modtager produkter af høj kvalitet. Hvis der skulle forekomme nogle fejl på det produkt, du har modtaget, eller hvis din levering ikke er identisk med din ordre (forkert produkt, eller hvis et produkt mangler), så kontakt os venligst på: customerservice@apof.dk. Hvis du sender os en e-mail, bedes du inkludere så mange detaljer som muligt inklusive dit ordrenummer samt nogle billeder, hvis der er noget galt med et af produkterne. Du er berettiget til at give meddelelse om mangler i en periode på 24 måneder. Hvis der er noget galt med produktet, skal din reklamation sendes til retur til vores studie hurtigst muligt fra det tidspunkt, du opdager problemet.Du kan enten få tilsendt et nyt produkt, en rabat eller returnere produktet mod refundering. Dette afgøres fra sag til sag. Derfor gælder købe lovens bestemmelser om mangler. Hvis du sender beskadigede eller defekte varer tilbage, bedes du udfylde returformularen, der fulgte med din ordre. Send det sammen med de varer, du ønsker at returnere. Hvis dit krav er gyldigt, dækker vi naturligvis dine forsendelsesomkostninger for at returnere varen til os. Send os venligst dokumentation for dine udgifter. Varerne er dit ansvar, indtil de når vores lager. Sørg for, at du pakker returneringen sikkert for at forhindre (enhver yderligere) skade på produkterne eller forsendelseskassen. Og gem venligst kvitteringer og sporingskoder som bevis for at sende varerne tilbage.Vær venligst opmærksom på, at varer købt på udsalg ikke kan byttes.

 LEVERENCER:

APOF Studio prøver at efterstræbe at din afsendelse af ordrer indgået før kl. 12:00 bliver sendt samme dag.Ordrer indgået efter kl. 12:00 bliver først afsendt dagen efter. I travle perioder kan der forekomme lidt forsinkelser. Alle ordrer opfyldes på vores lager i Charlottenlund, Danmark inden for 1-3 hverdage. Alle ordrer er afhængige af tilgængelighed. Når din ordre er afgivet, sender vi dig en ordrebekræftelse. Når din pakke er afsendt, modtaget du en e-mail med et sporingsnummer for pakken.

 FRAGTOMKOSTNINGER:

For forsendelsesomkostninger, se venligst APOF ApS forsendelses gebyrtabellen.

 FORSIKRING AF LEVERING:

APOF ApS forsikrer et hvert køb i den tid, det er i transit, indtil det leveres til din angivne leveringsadresse. Vi kræver en underskrift for alle leverede varer, hvorefter ansvaret for dine købte varer overgår til dig. 

BETALING OG PRISER:

 Vi modtager kortbetalinger med Dankort, Visa/Dankort, Visa, Visa Electron, JCB, Maestro, Eurocard, MasterCard og American Express. Det fulde beløb vil blive opkrævet på datoen for forsendelsen (dvs. når pakken er afsendt). 

SKATTER OG AFGIFTER:

 Hvis dit land er en del af Den Europæiske Union (EU), er priserne inklusive moms. Forsendelsesomkostninger vil blive tilføjet til din ordre. For forsendelsesomkostninger, se venligst APOF ApS forsendelsesoversigt. Ordrer til lande uden for EU kan være underlagt moms, import afgifter og/eller afgifter, som opkræves, når din pakke når dit land. APOF ApS sender din pakke i henhold til Incoterm Delivered Duty Unpaid (DDU), hvilket betyder, at vi ikke opkræver moms, told og/eller afgifter på ordrer til lande uden for EU, og vi kan ikke forudsige, hvad dine særlige gebyrer vil blive. Hvis du pådrager dig ekstra gebyrer, skal de gengives, for at din pakke kan fortoldes. Kontakt venligst dit lokale toldkontor for yderligere information. APOF ApS er VOEC registreret. Ordrer med en værdi, der ikke overstiger NOK 3000 (ekskl. forsendelse) vil ikke blive opkrævet ekstra moms ved indrejse i Norge. Hvis værdien overstiger NOK 3000,- skal kunden betale eventuel ekstra moms på forsendelsen ved indrejse i Norge.

 INDSAMLING AF ORDRER:

Alle ordrer sendes med en et fragtfirma. Ordrer kan spores via fragt firmaets hjemmeside. Når pakken er afsendt, modtager du en e-mail med et sporingsnummer. På grund af kurerrestriktioner og risikoen for svindel med kreditkort kan vi ikke levere til postbokse. 

UAFHENTEDE VARER: 

Forsendelsesomkostninger refunderes ikke for uafhentede eller afviste varer. Hvis du beslutter dig for at afvise din forsendelse, er du ansvarlig for de oprindelige forsendelsesomkostninger, eventuelle afgifter, skatter og/eller told afgifter, der medfølger (på både original- og returforsendelsen), samt omkostningerne ved at returnere pakken. Dette beløb vil blive trukket fra din varerefusion. 

ANSVARS FRASKRIVELSE:

Vi kan ikke garantere ikke, at alle de varer, der er tilgængelige på APOF ApS webshop, er på lager på tidspunktet for din bestilling. APOF ApS kan ikke garantere, at indholdet på siden til enhver tid er fri for unøjagtigheder eller typografiske fejl. Vi kan heller ikke garantere, at al information er opdateret. APOF ApS kan til enhver tid ændre indholdet på siden. Selvom APOF ApS altid bestræber sig på at vise de korrekte tekster, billeder og priser på siden og webshoppen, kan der opstå fejl. Hvis du er blevet opkrævet et forkert beløb, når du handler fra webshoppen, giver vi dig mulighed for at afgive en ny ordre med den korrekte pris eller annullere din ordre. Hvis vi ikke kan komme i kontakt med dig, vil din ordre automatisk blive annulleret. En del af de tjenester, der formidles via webstedet, udføres og beskæftiger sig med eksterne organisationer. I situationer, hvor APOF ApS fungerer som agent for sådanne tjenester, kan vi ikke holdes ansvarlige for eventuelle fejl som følge af deresaktiviteter. APOF ApS kan ikke holdes ansvarlig for eventuelle skader forårsaget af brug af siden eller for den sagsskyld ikke at kunne bruge siden. APOF ApS kan ikke garantere en problemfri, uafbrudt og sikker adgang til siden.Vi kan ikke garantere, at farverne på hjemmesiden fuldt ud svarer til varernes faktiske farver. Dette afhænger delvist af farveindstillingerne på din computer og skærm. Materialet, der vises på denne hjemmeside, leveres uden nogen garantier, betingelser eller garantier for detsnøjagtighed. Medmindre det udtrykkeligt er angivet det modsatte i det videst tilladte omfang af loven, udelukker APOF ApS og dets leverandører og indholdsleverandører hermed udtrykkeligt alle betingelser, garantier og andre vilkår, som ellers måtte være underforstået af lov, almindelig lovgivning eller rettigheder og er ikke ansvarlig for enhver form for skader, herunder, men uden begrænsning til, direkte, indirekte, særlige, følgeskader, straffeskader ellertilfældige skader, eller skader for tab af brug, fortjeneste, data eller andre immaterielle genstande, skade på goodwill eller omdømme eller omkostninger ved indkøb af erstatningsvarer og -tjenester, der opstår som følge af eller relateret til brugen, manglende evne til at bruge, ydeevne eller fejl på denne hjemmeside eller de linkede websteder og ethvert materiale, der er postet derpå, uanset om sådanne skader var forudsigelige eller opstår i kontrakt, erstatningsansvar, retfærdighed , restitution, ved lov, ved almindelig lov eller på anden måde. Dette påvirker ikke APOF ApS's ansvar for dødsfald eller personskade, der opstår som følge af dets uagtsomhed, ej heller for svigagtigvildledning, vildledning vedrørende et grundlæggende forhold eller et hvertandet ansvar, som ikke kan udelukkes eller begrænses i henhold til gældendelovgivning. 

OPHAVSRET:

Ophavsretten til dokumenterne på denne side (herunder logoer, grafik, tekst, fotos, ikoner, billeder, data, software og designs) ejes af APOF ApS.For pressehenvendelser bedes du kontakte os på costumerservice@apof.dk 

SIKKERHED:

 APOF ApS bruger Secure Socket Layers (SSL) til at overføre information til at behandle dine ordrer. Af sikkerhedsmæssige årsager gemmer vi ingen betalingsoplysninger i vores database. 

 FORCE MAJEUR:

I tilfælde af Force Majeur udskydes APOF ApS forpligtelser. Kontrakten mellem dig og APOF ApS kan i sådanne tilfælde helt eller delvist opsiges af dig selv eller af APOF ApS. En Force Majeur er i tilfælde af krig, borgerkrig, revolution, optøjer, statsligeforanstaltninger, strejke, lockout, blokering, svigt af elektricitet, telefoneller internet, naturkatastrofer eller lignende begivenheder.APOF ApS vil under sådanneomstændigheder gøre alt, hvad vi kan for at løse sagen for vores kunder hurtigst og fuldstændigt som muligt.

 LOVVALG:

Disse brugsbetingelser fortolkes i overensstemmelse med dansk lovgivning, og du accepterer, at de danske domstole vil have jurisdiktion for ethvert brud under denne aftale. Lovene i dit land kan være anderledes end lovene i Danmark, og der kan være yderligere lovkrav for, at du skal benytte denne hjemmeside. Du skal overholde alle gældende lokale og internationale love og regler vedrørende din brug af vores hjemmeside. APOF ApS forbeholder sig retten til at søge alle rets midler, der er tilgængelige ved lov og retfærdighed for overtrædelser af disse vilkår og betingelser, herunder retten til at blokere adgangen til siden. Overtrædelse af hjemmesiden kan blivegrund for retsforfølgelse.

 KLAGER:

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål omkring de produkter, du ønsker at klageover til vores kundeservice.Vi svarer hurtigst muligt.

 KONTAKT:

Mail: costumerservice@apof.dk 

Telefon +45 60572296