FORSENDELSE TIL EU/UDENFOR EU

Alle ordrer indenfor Danmark sendes fra APOF STUDIO med GLS. Ordrer til EU eller uden for EU sendes med UPS eller DHL. APOF STUDIO prøver at efterstræbe at afsendelsen af din ordre vil blive sendt afsted hurtigst muligt, efter at vi har modtaget en bekræftet betaling. 

Standard levering tid er mellem 2 til 5 hverdage for at modtage din pakke. Bemærk at vi ikke leverer til en postboks. Selvom vi gør alt, hvad der står i vores magt for at sikre, at din ordre afsendes og leveres til tiden, er APOF ApS ikke ansvarlig for forsinketlevering eller tab af ordrer på grund af omstændigheder uden om vores kontrol.

Vi tilbyder gratis fragt indenfor Danmark ved ordrer over 1000 DKK. Hvis du har yderligere spørgsmål vedrørende forsendelsen af ​​din ordre, så send os en e-mail på kundeservice@apof.dk 

TOLD OG SKATTER

Bemærk venligst, at alle internationale leverancer kan være underlagt yderligere skatter og afgifter, og du vil stå til ansvar for disse omkostninger. For lande uden for EU vil lokale afgifter såsom told og/eller moms tillægges. Disse gebyrer er for egen regning, og vi anbefaler, at du kontakter dit lokale toldkontor for at få flere oplysninger. APOF er ikke ansvarlig for betaling af told eller toldafgifter, og i tilfælde af at APOF modtager en returpakke, som ikke er blevet behandletkorrekt – vil gebyrerne blive trukket fra din refundering.

 Bemærk venligst, at toldog afgifter ikke refunderes gennem APOF ApS.

 TOLD OG SKATTER - NORGE 

APOF ApS er VOEC registreret. Ordrer med en værdi, der ikke overstiger NOK 3000 (eksklusive forsendelse) vil ikke blive opkrævet yderligere moms ved indrejse i Norge. 

Hvis værdien overstiger NOK 3000,- skal kunden betale eventuel ekstra moms på forsendelsen ved indrejse i Norge. 

SPORING AF DIN PAKKE

Du vil modtage et link via e-mail til sporing af din pakke når din ordre er afsendt - her dirigereres du til transportørens portal. 

Bemærk venligst, at told og salgsafgifter ikke refunderes gennem APOF. 

RETUR OG BYTTE

Din returnering skal sendes direkte til: 

APOF ApS · Charlottenlund Stationsplads 2 · 2920 Charlottenlund · Danmark

Send os venligst en mail på: customersevice@apof.dk - så vi herved er oplyste om at du sender din ordre retur.

 Vi tager ikke imod pakker leveret til pakkeshops eller andre afhentningssteder. Vi tager imod pakker endt retur med Post Nord, GLS, DHL eller UPS og skal sendes direkte til ovenstående adresse. 

Vi tilbyder ikke ombytning af ordre. Hvis du ønsker at bytte til en anden vare, størrelse eller farve skal du blot returnere din ordre og lægge en ordre på den nye vare. 

Når vi modtager din returnering refunderer vi penge tilbage på kortet du har betalt med. Vi modtager returpakker inden 14 dage fra modtagelsesdato. Ellers vil din pakke blive sendt retur. Tilbagebetalinger vil ske via den originale betalingsmetode.

 Returnerede produkter skal være i deres originale stand, med alle originale tags og emballage intakt.Vi modtager kun returvarer, der er ubeskadigede, og som ikke er brugt, slidt, vasket eller taget i brug på nogen måde. Vi bekræfter, at vi har modtaget og behandlet returneringerne via e-mail inden for 14 hverdage.

 Gem venligst en kvittering som bevis for porto. For din beskyttelse anbefaler vi, at du forsikrer din pakke mod tab og anmoder om en leveringsbekræftelse. Gem din forsendelseskvittering, indtil du modtager din refundering.